Gambar babak filem Aku Terima Nikahnya,Trailer Video Aku Terima Nikahnya

Aku Terima Nikahnya Sinopsis

Kebahagiaan Johan dan Arlisa yang baru mendirikan rumah tangga diragut kemalangan membabitkan Johan sehingga dia koma. Namun, apabila sedar, Johan hanya mengingati saat terakhir ketika ulang tahun kelahirannya yang ke-31, sebelum dia bertemu Arlisa.

Terkejut dengan kehadiran Arlisa dalam hidupnya, Johan menganggap wanita itu sebagai orang luar. Johan yang sukar menerima Arlisa sebagai isteri cuba menjauhkan diri.

Namun, isterinya berusaha memulihkan kembali ingatan si suami dengan membawanya lelaki itu kembali ke saat indah mereka bersama.

Pelbagai dugaan dan rintangan ditempuhi Arlisa sehingga dirinya hampir berputus asa dan kecewa, tetapi kekuatan diri membuatkan wanita ini cekal berhadapan dengan keadaan suaminya.

Aku Terima Nikahnya Facebook: http://www.facebook.com/metrowealth.aku.terima.nikahnya

Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Sinopsis Aku Terima Nikahnya
Filem Aku Terima Nikahnya
Gambar Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya
Aku Terima Nikahnya


Filem Aku Terima Nikahnya

* Arahan: Eyra Rahman

* Terbitan: Metrowealth Pictures

* Pelakon: Adi Putra, Nora Danish, Mon Ryanti

* Genre: Cinta, Drama

* Tarikh tayangan: Mulai 11 Oktober 2012


Trailer Video Aku Terima Nikahnya

OST Aku Terima Nikahnya

No comments:

Post a Comment